- Hoe maak ik een nieuwe afspraak?
-
Hoe wijzig ik mijn afspraak?
- Hoe wijzig ik mijn afspraak?
- Tot wanneer kan ik mijn afspraak wijzigen?
- Hoe annuleer ik mijn afspraak?
- Hoe maak ik mijn pakket klaar voor verzending?
- Moet ik zelf een label op het pakket?
- Wat is de status van mijn zending?
- Ik heb de chauffeur gemist, wat nu?
Tot wanneer kan ik mijn afspraak wijzigen?
Je kunt je afspraak wijzigen tot 23.00u 's avonds de dag vóór je afspraak. Na die tijd zijn alle routes voor onze chauffeurs gemaakt en kunnen we geen wijziging meer doorvoeren.
Kun je echt niet aanwezig in het tijdvak waarop je een afspraak hebt gemaakt? Niet getreurd, we komen automatisch nog een keer langs (in hetzelfde tijdvak) op de volgende werkdag (of zaterdag in de middag).
Kun je echt niet aanwezig in het tijdvak waarop je een afspraak hebt gemaakt? Niet getreurd, we komen automatisch nog een keer langs (in hetzelfde tijdvak) op de volgende werkdag (of zaterdag in de middag).
Hoe vond je dit artikel?