- Hoe maak ik een nieuwe afspraak?
- Hoe wijzig ik mijn afspraak?
-
Hoe annuleer ik mijn afspraak?
- Hoe annuleer ik mijn afspraak?
- Tot wanneer kan ik mijn afspraak annuleren?
- Hoe maak ik mijn pakket klaar voor verzending?
- Moet ik zelf een label op het pakket?
- Wat is de status van mijn zending?
- Ik heb de chauffeur gemist, wat nu?
Tot wanneer kan ik mijn afspraak annuleren?
Je kunt een ophaalafspraak tot 23.59 op de dag vóór de dag van de afspraak annuleren. Na 23.59 zijn de routes van onze chauffeurs gemaakt en kunnen we jouw afspraak niet meer annuleren.
Indien je betaalt hebt, kunnen we vanaf dat moment je geld helaas niet meer terugstorten. Als je niet thuis bent tijdens het moment van ophalen, dan komt onze chauffeur automatisch de volgende dag nogmaals (in hetzelfde tijdvak) langs om je pakketje op te halen ;)
Indien je betaalt hebt, kunnen we vanaf dat moment je geld helaas niet meer terugstorten. Als je niet thuis bent tijdens het moment van ophalen, dan komt onze chauffeur automatisch de volgende dag nogmaals (in hetzelfde tijdvak) langs om je pakketje op te halen ;)
Hoe vond je dit artikel?