- Hoe maak ik een nieuwe afspraak?
- Hoe wijzig ik mijn afspraak?
-
Hoe annuleer ik mijn afspraak?
- Hoe annuleer ik mijn afspraak?
- Tot wanneer kan ik mijn afspraak annuleren?
- Hoe maak ik mijn pakket klaar voor verzending?
- Moet ik zelf een label op het pakket?
- Wat is de status van mijn zending?
- Ik heb de chauffeur gemist, wat nu?
Hoe annuleer ik mijn afspraak?
Om een afspraak te annuleren kun je naar de bevestigingsmail van Returnista gaan. Zoekhulp: we sturen onze mails vanaf mailadres hello@returnista.nl
Als je betaald hebt voor je ophaalverzoek, dan zorgen wij ervoor dat het volledige bedrag weer wordt teruggestort op je rekening. Let op: je kunt een ophaalafspraak tot 23.59 op de dag vóór de dag van de afspraak annuleren. Na 23.59 zijn de routes van onze chauffeurs gemaakt en kunnen we jouw afspraak niet meer annuleren. Indien je betaalt hebt, kunnen we vanaf dat moment je geld helaas niet meer terugstorten. Als je niet thuis bent tijdens het moment van ophalen, dan komt onze chauffeur automatisch de volgende dag nogmaals langs om je pakketje op te halen.
Als je betaald hebt voor je ophaalverzoek, dan zorgen wij ervoor dat het volledige bedrag weer wordt teruggestort op je rekening. Let op: je kunt een ophaalafspraak tot 23.59 op de dag vóór de dag van de afspraak annuleren. Na 23.59 zijn de routes van onze chauffeurs gemaakt en kunnen we jouw afspraak niet meer annuleren. Indien je betaalt hebt, kunnen we vanaf dat moment je geld helaas niet meer terugstorten. Als je niet thuis bent tijdens het moment van ophalen, dan komt onze chauffeur automatisch de volgende dag nogmaals langs om je pakketje op te halen.
Hoe vond je dit artikel?